Saturday 3 March 2012

Bly means happy!







Friday evening 10 o'clock around 8 degrees (and still feverish) 
WHY? You may ask... 
Because an evening dress with such beautiful jewelry by Bly-sieraden, must be shot in the evening!   

And it is all for a good cause.....
I can give you one gorgeous Bly-sieraden bracelet.  
You can choose a color of your choice, red, fuchsia or purple.
What to do?
As Bly means happy in Dutch, we ask you to comment with what makes you happy.
And like Anna's Choice & Bly-sieraden both on facebook

Easy does it, right?

Iam wearing the red Valentina dress by LaDress (online in October 2012)
The Russian Red lipstick by MAC and Lady Like nail-polish from ESSIE

Bisou Anna

Follow with FACEBOOK & TWITTER
and follow Bly-sieraden here on facebook
Photography by JojannekeClaessen.com

11 comments:

  1. Oh my what a gorgeous dress, a dress like that could completely eat you alive, but the fit looks amazing on you! the color is even more perfect and of course the bracelets are the finishing touch! love the little colored stones!

    ReplyDelete
  2. As cliche as it may sound, it is the true understanding of the little things in life that make me happy....like the sense of the sun burning on my shoulders, my non stip admiration of a bright new colour nailpolish on my toes, observing my daughter swirl through the room in one of dresses and heels, the sound of laughter of friends at the diningroom table after supper and some good wine, gasping for air when I spot the PERFECT pair of heels in the windowshop seductively calling for me, smiling at a stranger in the street and them smiling back which just makes this world so much more pleasant and the thought of a dangling BLY bracelet on my bronzed wrist, there to make everyone around me smile in awe too......X

    ReplyDelete
  3. Waauw wat zie je er geweldig uit!
    Die jurk is echt HOT!!!!!!!!!
    www.diva-iraida.com

    ReplyDelete
  4. Katjavanderdoelen3 Mar 2012, 10:38:00

    You look stunning Judith Anna Pronk! De jurk, je haren, je make-up en natuurlijk de one of à kind armbanden van 'BLY-sieraden'... Ik heb al redelijk wat 'looks' van je voorbij zien komen, maar dit staat je werkelijk fantastisch. (ook al de nationale complimentendag al geweest, ik moest het je toch even zeggen). En om nou meteen aan te geven wat mij blij maakt, is o.a. sit soort prachtige fashion pictures waarvan je ziet dat alles tot in de puntjes klopt. Hier hebben mensen tijd en aandacht aan besteed en dat straal je uit. Als fashionista in hart en nieren stemt mij dit blij en vrolijk. Ik word tevens blij als ik zie wat vrouwen hedendaags allemaal kunnen bereiken en hun dromen nastreven en waarmaken. Jezelf en je passie ontdekken, of dit nou fashion, Jewels, beauty, fotograferen is, zelfstandig ondernemer worden of misschien totaal iets anders nastreven, maar wel datgeen waar jij je ambitie in kwijt kunt en gelukkig van wordt...dat kan mij heel blij maken.
    Natuurlijk word ik blij van mooie momenten en belevingen met mijn familie, vrienden en partner, maar ik vind het heel belangrijk om vanuit de basis heel blij te zijn met mijzelf. Met wie ik ben, wat ik wil bereiken, welke boodschap ik wil meegeven of nalaten. Enerzijds ben ik dol op fashion, accessoires, sieraden, maar ik kan ook heel blij worden van mijn studie. Nadat ik 8 jaar fulltime heb gewerkt, heb ik 3 jaar geleden weer besloten om een stukje van mijzelf te vinden in de studie tot Social Worker. Het is een hele omschakeling geweest, maar ik heb tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad dat ik mezelf ben gaan ontdekken, mijn ambitie en hetgeen wat mij blij en gelukkig maakt. En dat ik tijdens mijn werk als social Worker niet totally dressed up clientbezoeken kan afleggen neem ik voor lief, want in het weekend leef ik me uit, kleed ik me mooi aan, high heels, en prachtige sieraden. Me op en top vrouw voelen, dat maakt me blij. En dus niet alleen van buiten, maar ook van binnen. XOXO, Katja

    ReplyDelete
  5. WAUW!!! Diva op en top! Xxx sjardé

    ReplyDelete
  6. Je ziet er werkelijk prachtig uit. En die prachtige armband en ketting! Deze kleuren doen een bewolkt NL opvleuren. Een beetje sprakle is nooit weg! Xxx Ilkel

    ReplyDelete
  7. Wow dit staat je echt ontzettend mooi! Wat mij blij maakt? Kleur in het leven, of dat nu is in je outfit, make-up, interieur of karakter. Kleur geeft persoonlijkheid en doet iets met je gemoedstoestand. Mijn favoriete kleur is rood, precies de kleur die je draagt. Dit was namelijk ook de kleur van mijn trouwjurk en ons ceremonielied was 'rood' van Marco Borsato. Dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd. Wat zou zo'n mooie BLIJ ketting met rode steen een mooi cadeau zijn voor een mooie herinnering aan een bijzondere dag. Een dag gedeeld met familie en vrienden. Daar wordt ik blij van ;-). Groetjes Mandy

    ReplyDelete
  8. Bombshell stunning!!! This red is just your color! So jealous of this look :)

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Lieve Judith.
    What makes me happy?
    Het volgen van mijn hart, het net wonen in Amsterdam, het weerzien met mijn kat die tijdelijk bij mn zus logeert, lekker en goed eten, de slappe lach, het feit dat ik mn 2 favo items van MARNI in de pocket heb en last but not least: zo'n uber vette armand met roze steen voor komende zomer.

    Liefs en een kus Lauri

    ReplyDelete
  10. Wat zie je er weer stralend uit. Ik heb wel niet zo'n dressje maar die armband staat zeker wel bij een van mijn outfitjes. Zeker de purple one.
    Groetjes,
    Hannek

    ReplyDelete

I would love to know what you think.
Please leave acomment
BISOU ANNA